donderdag 3 maart 2011

Xenos koopjes om blij van te worden :-)

Vandaag was dan de dag, in April hebben mijn zusje en ik allebei een bruiloft van een vriendin en daarvoor moet natuurlijk iets leuks gekocht worden, dus dit zou vandaag gaan geschieden. Gezellig met mijn mams en zusje naar Amsterdam. Het was heerlijk, maar koud, maar dat kon de pret niet drukken. Na een stuk chocoladetaart en een kop vol warme choco met een toef slagroom gingen we vol goede moed op pad, maar na winkel in en winkel uit begon bij mij al het donkerbruine vermoeden te komen dat we niet gingen slagen vandaag. En zo geschiede!


Bruiloften vind ik geweldig, want dan heb ik een geldige reden om vreselijk leuke kleding te kopen, wat duurder mag zijn dan normaal en ook belangrijk, misschien wel belangrijker, ik heb een reden om weer een paar leuke pumps aan te schaffen! I LOVE SHOES :-)! Maar als ik dan op kleding uitga vind ik de eerste keren meestal niets, heel irritant dat ze dan net niet hebben wat ik zoek ;-)! 


Ons lopen door Amsterdam veranderde langzamerhand in slenteren en onze schouders gingen steeds meer afhangen van de tas die we droegen, raar is dat dan heb je bijna niks in je tas, maar een dag met je tas lopen voelt aan het eind alsof je er lood in hebt zitten. Aan het eind van de middag op onze terugweg, terwijl mijn voeten allerlei noodsignalen uitzonden dat ze er behoorlijk klaar mee waren, kwamen we langs de Xenos en die moesten we toch ook nog wel even in. En mijn energie steeg met de minuut van de vreselijk leuke dingen die ze daar hebben. Ik zag de mokken met de patrouschka erop en was op slag verliefd, ik zag ze al voor me met warme choco erin en een megatoef slagroom erop en de opkringelende warmte erbovenuit, of lekkere thee (ik lust geen koffie, voor de mensen die zich afvragen wanneer er een verrukkelijke omschrijving van cappuchino met opgeklopte melk en een hartje van kaneel erop komt ;-)! Daarna kwam ik vreselijk leuke decoratiestickers voor porselein of glaswerk tegen, vaatwasmachinebestendig. Dus nu snel op zoek in mijn verzameling naar glaswerk of mokken om deze op te pimpen. Verder de leuke kip en ei hangers, en.. ik ga borduren zoals jullie zien, ik vond het kussen zo ontzettend leuk, deze lag namelijk los en ik zag pas later de zak waar die in hoorde waar allerlei garen inzitten en voorbeeld hoe deze te borduren, toen vond ik het kussen nog leuker. En nog een heel schattig doosje met uitleg en benodigdheden om een hartje te haken. Nou jullie snappen, mijn dag kon niet meer stuk met al deze leuke dingen :-)! Dus snel naar de Xenos..... ;-)! 




4 opmerkingen:

  1. Haha…
    zie eens wat een geluk!!!
    Als je op mijn blog kijkt
    staat er een give away in de sidebar.
    Als je daaraan mee doet
    kun je ook een schattig vogel
    borduurdingetje winnen.
    En aangezien je heel veel geluk gaat hebben
    zou ik een kansje wagen als ik jou was!
    :))
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die stickers zijn echt leuk! Dat wordt morgen weer een ritje naar de Xenos ;-)
    Leuke dingetjes hebben ze daar he? Wordt je hebberig van ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Pinkhouseladies, bedankt voor de award!!!!
    Kijk snel op onze blog, want jullie staan uitgebreid vermeld! :-)

    Liefs, Heid

    BeantwoordenVerwijderen