donderdag 24 maart 2011

Bord en Juskom

Een paar blogjes geleden heb ik verteld dat ik een bordje en een juskom had besteld. Het is afgelopen zaterdag binnen gekomen en ik was helemaal blij! Het was super leuk door Hakketak ingepakt en het bordje en de juskom zagen er piek fijn uit!

Nu heb ik dus een mooie juskom en die moet ik natuurlijk een mooi plekje geven. Ik had vrijdag bij de in tratuin leuke plantjes in de aanbieding gekocht en vond het wel een leuk idee om zo'n plantje in de kom te doen!



Daarnaast had ik ook nog een leuk lief bordje gekregen en die moest ook nog een plekje krijgen. Eigenlijk was dit het ontbrekende stukje om een etagère te kunnen maken! Het bordje heeft de eer om al het andere te dragen. Ik heb als tussenstukken het thema glas. eerste verdieping een schaaltje met om de poot een strik, tweede verdieping een glaasje met een roze lint erin en de 3de verdieping een roze waxinelichthouder. Weer eens wat anders dan kopjes!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke verzameling porseleine dingetjes heb je zeg. En dan die strik met dat glaasje erbij echt helemaal leuk!

    Liefs Samira

    BeantwoordenVerwijderen