dinsdag 1 maart 2011

Onze eerste blog!!!

Welkom!


Leuk dat je een kijkje komt nemen bij The Pinkhouselady's! Dit is ons eerste stukje!


Vandaag hebben wij deze blog gemaakt! Maar dat is niet alles wat wij vandaag gedaan hebben. Om deze grauwe dag te vullen hebben we elkaar opgezocht en zijn we lekker naar de kringloop geweest! Natuurlijk moest daar wat gekocht worden. Fija en ik hebben allebei wat gekocht.


Bij de tweede kringloop waar we waren liep er een medewerkster met wat spullen om die op de juiste plek te leggen. Ik keek wat ze allemaal in haar handen had en wat zie ik; een schilderijtjes met geborduurde rozen erin! "Wauw" dacht ik. Ik tik Fij aan en vertel wat ik gezien heb en dat ik het wil hebben. Maar de medewerkster bleef maar met de schilderijtjes in haar hand lopen en hielp ondertussen verschillende klanten. Ik ben een beetje een bangepoeperd, want ik durfde niet te vragen of ik het mocht hebben. Na een intensieve achtervolging van een minuut of 3 hielp de medewerker weer een klant en ze moest hiervoor een lamp van de bovenste plank pakken. Ze legde het schilderijtje neer... Dit was mijn kans. Ik liep als een gewone snuffelende klant langs, keek zoekende in de schappen, ik keek verwonderd naar het schilderijtje en zei; "Deze vind ik mooi, die wil ik hebben" en ik liep al snuffelend verder. Dit is mijn nieuwe aanwinst!

Ik zag dat het borduurwerk nogal geel was en dat er wat vlekken op zaten. Daarom heb ik het even schoon gemaakt en zie het verschil! Nu moet ik alleen nog maar een plekje vinden waar ik het kan ophangen in mijn Pinkhouse!



3 opmerkingen:

  1. Hallo dames!
    Welkom in Blogland! Jullie blog ziet er ontzettend leuk en gezellig uit en ik ben benieuwd wat voor blogjes we allemaal gaan krijgen van jullie ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pinkhouselady's,

    Jullie blog ziet er leuk en lekker roze uit!
    Ik ben zelf ook nog maar pas begonnen met mijn blog, en een compliment is dan erg leuk om te krijgen:

    *EEN COMPLIMENT*

    succes met jullie blog en ik ga jullie volgen,

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had net een reactie getypt, ben ik 'm ineens kwijt... Nog maar een keer:
    Jullie blog lijkt veelbelovend, de foto's hierboven vind ik ook geweldig... De schilderijtjes zijn leuk; ik zie het helemaal voor me: steeds achter die medewerkster aan die niet opschiet. Dat heb ik ook altijd, dan durf ik niet te vragen en soms is er dan nog een ander die er mee vandoor gaat! Heel veel succes, en pas op: bloggen is erg verslavend...
    Ik ga jullie volgen hoor!

    Groetjes, Jolanda (Rozet Brocante)

    BeantwoordenVerwijderen