donderdag 9 juni 2011

Me and my family

Morgen gaan we met de familie een week weg...ja...ik hoor je denken...een hele week met je familie! Gelukkig heb ik leuke broers en zussen en hele lieve neefjes en nichtjes dus dat komt wel goed!



Ik hoop dat we in een mooie omgeving terecht komen dat ik mooie fotootjes kan maken en leuke dingen te zien zijn! Maar het meest ben ik denk ik in het zwembad te vinden met al mijn lieve neefjes en nichtjes! Hier onder een foto van één van mijn nichtjes! Zo'n schatje!


Fijn weekend alvast! Ik ga mijn tas maar eens inpakken!...eerst mijn bikini en badlaken:P ooo ja....ik ben niet helemaal internetloos dus ik zal misschien nog wel een vakantie blogje maken!:D

5 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier! Geniet ervan!

    Lieve groetjes, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig nichtje, haar ogen zijn betoverend zeg!

    Ontzettend leuk dat je zulke dingen kan doen met je familie. Gezellig zeg!

    Een spetterend weekend toegewenst, lieve groetjes Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor je reactie op mijn blog! ben net in blogland dus moet alles nog even uitvinden. Iig ga ik jullie volgen, gezellig! Fijne vakantie.. Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier!!!
    Ik heb vorige week onze familiedag gehad met super mooi weer!!!
    Hopelijk voor jullie ook!
    Fijne pinksterdagen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen