maandag 27 juni 2011

Je eigen Tijdschrift!

Wij vinden bloggen erg leuk! Heel erg leuk! We zijn er lekker zoet mee en kunnen onze ideeën en creativiteit hier kwijt. We vinden het ook leuk om andere blogs te lezen en verhalen te lezen over leuke, mooie en serieuze dingen. Als je het goed bekijkt is bloglang gewoon één groot tijdschrift! Hoe leuk zou het zijn als je blog een tijdschrift zou worden!:D Mij lijkt het wel wat, denk ik...


Dit zijn tijdschriften van vroeger, ziet er erg leuk uit! Maar tegenwoordig  heb je natuurlijk hele andere tijdschriften zoals VT wonen , Flow en de Linda. Zou toch wel leuk zijn een tijdschrift met je eigennaam. Zoiets als De Rachel of De Fija! Of gewoon The Pinkhouseladies:P


Maar een tijdschrift maken is waarschijnlijk iets meer werk als bloggen. En ik moet eerlijk zijn dat ik het al eng vind om naar de bowlingbaan te bellen voor een baan, laat staan iemand bellen voor een interview! Iemand vragen stellen enz...nee toch niks voor mij:D Maar het was best een leuk idee;) Toch maar onze ideeën over; Vakantie, Liefde, Wonen en lekkere dingen op onze blog!:D



7 opmerkingen:

  1. I love your blog!! Sadly I can not read your words , so I have to settle on your beautiful images!
    They are lovely!!!
    Have a PRETTY day!
    Kristin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh ja, wij dromen ook van een ECHT tijdschrift uitgeven... En dan neem ik gewoon iemand aan die de interviews doet en de andere leuke dingen doe 'k zelf :-)

    Keep on dreaeaeaming!!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zo nu en dan toch heerlijk om lekker weg te dromen?!!!! Wie weet wat er in de toekomst nog allemaal staat te gebeuren :-)

    Een gezellige zomeravond,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOL, ik ben tijdschriftjournalist van beroep (ka, mét diploma van de school voor journalistiek waar dat op staat, haha) en werk nog steeds voor een paar tijdschriften. Tis SUPERleuk werk kan ik je vertellen, maar een keiharde business waar op dit moment veel ontslagen vallen. Dat maakt me best verdrietig! Ik heb heel veel leuke interviews mogen doen... en zelfs Paul de Leeuw is héél gewoon gebleven hoor ;-)
    Dus eh... ga je nog eens een tijdschrift maken, dan zal ik de interviews wel doen!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh een eigen tijdschrift, hoe leuk is dat? Ik gaf vroeger al de 'Carolien' uit, haha, ik heb ze nog allemaal bewaard!
    En ik ben tekstschrijver van beroep, dus die interviews neem ik wel op me!
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such pretty photos. I love the pink typewriter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. My translate button won't pop up today, I love your images, the bottom left dress would be a beautiful wedding dress....I was looking back at your old posts I wish I had discovered your precious blog from the beginning. Its such a happy stop!

    BeantwoordenVerwijderen