maandag 30 januari 2012

Nice things

Brrr wat is het koud buiten, is toch wel weer even wennen dat winterweer. Maar ja ook wel weer erg gezellig die sneeuw!

Afgelopen weekend was het verjaardagenweekend dus ik heb veeeels te veel gesnoept, dus vandaag maar weer aan de gezonde dingen ;)! Mijn lieve zusje was jarig, dus even een leuke collage gemaakt voor haar!


Vanmorgen weer eens gesnuffeld tussen mijn verzameling leuke dingen voor mijn nieuwe huisje, owww ik heb er zooo'n zin in! Ik krijg waarschijnlijk eind maart de sleutel, en wat kunnen 2 maanden dan opeens lang duren zeg ;)! Maar ik heb nu alle tijd om alles te verzamelen, straks even bij een meubeloutlet langs voor een bank. Leukleuk om te doen :)!


Het vogelhuisje kwam ik tegen bij de Karwei, tsja en ik kon hem echt niet laten staan ;)! De mintkleurige soepkommen bij de kringloop gevonden, ben er helemaal blij mee! Ik vind het zo'n mooie kleur. De bordjes met bloemen bij de marskramer voor een eurie en 2 schattige theeglazen van mijn zus en de roze gieter van mijn zusje! En mijn H&M bloementafelkleed + placematten, joehoee! Nou nu ga ik alles weer netjes terug doen in de verhuisdozen, ze moeten nog even wachten ;)!  


Liefs

11 opmerkingen:

  1. Dat wordt straks een vrolijke boel bij jou in huis, ik zie heel veel gezellige spulletjes voorbij komen!

    Fijne dag. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verkneuter verkneuter :-) lekker hè, af en toe even in die dozen neuzen en dan denken ; o ja dat heb ik ook nog en ooow ja dat ook nog :-) even voelen en kijken en verheugen. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh ik zat me zo in te leven in je verheug spullen dat ik je helemaal vergat te feliciteren met je zusje :-)
    Alsnog van harte hoor.

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the plates and the cups ....I could go on and on....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leueueueueuk! Heb de borden ook van de Marskramer! Heb er nu al vreselijk veel zin in om straks bij jou heel veel bakkies te komen doen!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke vondsten! Ik moet ook weer eens langs de kringloop :-)

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk die voorpret!! Ik snap dat je twee maanden ook weer lang vind duren ;) Maar je kunt wel leuke spulletjes verzamelen :)) en straks heerlijk in je nieuwe huisje uitstallen!! En heerlijk verzinnen en in je hoofd alles voor je zien hoe het straks gaat worden. Plezier!! En nog van harte met je zusjes' verjaardag! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met het uitzoeken van nieuwe spulletjes. Dat is inderdaad iets om je op te verheugen.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your home is going to be soooo lovely. H&M here in Canada does not sell house goods...boo hoo. xoxo Happy February!

    BeantwoordenVerwijderen