vrijdag 3 februari 2012

Nieuw interieur!

Fij en ik zijn weer eens bijelkaar gekomen voor een weekendje interieur hoppen! Want ja, Fij moet bijna verhuizen en ik ga toch ook in dit jaar verhuizen! Dus samen morgen kringloop en action hoppen! Maar natuurlijk even op het internet kijken.

 www.deens.nl een leuke site met mooie spullen van lampen, servies tot tassen en jurken! En ook lampenkappen die je zelf kan  bekleden!

Maarja...het duurt dus voor mij nog even voordat ik mijn huisje krijg en ik heb altijd geleerd klein te beginnen dus hier mijn inspiatie huisje naar eigen inzicht ingericht, in plaats van een moodboard;) Lekker creabea!!

Iedereen een fijn weekend en misschien dit weekend of deze week een blogje over onze inkopen!!:D
Joehoe dit wordt een leuk weekend:D

Liefs Fij en Raag

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n mini-huis als moodboard, het ziet er super uitnodigend uit! Fijn weekend gewenst! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heeeel benieuwd wat jullie voor moois hebben gescoord. Heel veel plezier en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veelplezier meiden gaat vast wel lukken :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love that green glass cabinet and that black round picture......all of it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such sweetness...that little house is adorable! Happy weekend. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nog eens een leuk moodboard! Veel shop-plezier en ik ben natuurlijk benieuwd naar jullie aankopen.

    Fijn weekend. Liefs, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellie zo samen! Ben benieuwd naar jullie aankopen. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kijken jullie nog even op mijn blog, kleine verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk struinen op het internet :))) De tijd gaat dan altijd zooo snel.. maar het is wel errug leuk.. en verslavend (toch wel ;))
    Groetjesxx Herma
    (ik zie nu pas deze post van jullie..oepsie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mmmm... Deens. Evil voor de bankrekening, maar zó leuk.
    Groet!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen