woensdag 20 februari 2013

Poppetje gezien...kastje dicht!

 Ik moet eerlijk zijn, ik vind tv kijken echt heerlijk! Lekker een programma kijken of film en vaak ben ik ondertussen 100 andere dingen doen. Het is wel grappig als Fij bij mij is en de tv aanstaat, dan krijg je heel moeilijk contact met haar:D Ze gaat hier helemaal in op en kan echt niet iets anders naast het kijken doen! Heel schattig!

Hoe leuk ik tv kijken ook vind, ik vind het zwarte scherm echt foei lelijk! Daarom heb ik mijn tv in de kast verstopt! En als de kast toch open staat ( en dat is vaak), dan ziet het er toch gezellig uit!:D

 En krijg ik visite of kijk ik een keer geen tv:
En weg is mijn foei lelijke zwarte scherm!:D

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kast, heel erg mooi. Vind de tv er ook nog onwijs stoer in staan!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn!! En Wauw wat is je kast toch mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kast! Hij lijkt ervoor gemaakt, je t.v. past er precies in ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed zo! :-)
    Mooie kast & heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige kast en een leuk idee.....alleen ik zou er bij mijn hubbie niet mee aan hoeven komen...pc in een kastje oke,maar tv no way!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er tof uit, zelf open staat het mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige oplossing!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great idea...we did that once but now my husband has the TV in another room so I don't need to hide it. Love your little bunting. Happy weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super idee....en die kopjes ervoor....prachtig:-)!

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen