maandag 29 oktober 2012

Table

Jaaaa.. eindelijk is die dan af, mijn eetkamertafel :)! Het was een heel karwei om hem te verven (en schuren), want ik had hem helemaal geverfd en het blad voor de tweede keer, toen ik mij bedacht dat ik de kleur nog te fel vond. Dus hoppa weer een grote hoeveelheid witte latex er doorheen en roeren maar. En yes dit is de kleur die ik wilde, dus ben helemaal blij :)! En toch fijn dat als je steeds weer mengt je ook steeds weer een grotere hoeveelheid verf hebt, mijn pot zit nu weer nokvol ;)!


Liefs

10 opmerkingen:

  1. I love your table and chairs against that beautiful wall as a backdrop....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hah superleuk geworden zeg en wat een heerlijk uitzicht. Goed voor vele bakkies thee daar aan die tafel :-) XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW!!! Prachtig mooi! En wat een mooie ruimte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur zeg! En ik ken het probleem met steeds met teveel verf! Wij hebben genoeg blauwe en beige verf om ons hele huis te verven, terwijl we eigenlijk maar twee muurtjes wilden verven! ;)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke ruimte is het geworden (ik heb een hele tijd niet meer meegelezen met jullie avonturen/ gebeurtenissen en weet nu dus ook niet meer, wie er in dit leuke huis woont?) en geweldig dat Pipbehang (ik heb hem in 't wit) op je muurtje en dan met die tafel in die gave kleur erbij, helemaal leuk!!
    Grappig vond ik ook die hooibalen ingepakt en al voor je raam...zelfs die zijn in kleur, hihiii... Maar ik kom weer wat vaker gluren hoor! Hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow wat ziet het geheel er prachtig uit! Mooi die combo met stoelen en behang!
    Heel veel woonplezier ervan! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen