dinsdag 24 mei 2011

Filled with joy!!

Heb je dat ook wel eens, dat je zo blij bent dat je kan dansen, springen, huilen? Vandaag was voor mij zo'n dag. Vanmorgen ging ik vol spanning op sollicitatiegesprek, goed voorbereid, want ik wilde die baan zoooo graag en ben al een hele tijd op zoek naar een baan. En aan het eind van de middag krijg je dan het bericht dat je het bent geworden! WIIIIIEEEHAAAAAHOEEEEEEEJOEHOEEEEEEEE :-D! So I'm overfilled with joy en dankbaarheid! Zo lief dat familie en vrienden zo meeleven en samen zo blij voor je zijn, met mijn zus en mams een vreugdekreet geslagen :-D! Nou mijn dag kan dus niet meer stuk, en ik heb net mijn tweede stukje gebak achter de kiezen ;-)!


Ben benieuwd hoe jullie dag was,

Liefs

    

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!! Super leuk voor je :D Liefs Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw! Supergoed, kun je een tipje van de sluier lichten over wat je gaat doen? In ieder geval: Gefeliciteerd en geniet van deze prestatie, en veel geluk natuurlijk in deze nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HIEPERDEPIEP HOERA!!! Van harte gefelicteerd, hartstikke goed van je! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiep Hiep! Fijn dat je een job heb gevonden waar je zo blij van wordt! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen