woensdag 18 mei 2011

Een bloemetje op woensdag

Gisteren op mijn fietsje gestapt en door het park gefietst op zoek naar bloemetjes. Zo hier en daar hondenpoep-ontwijkend en uitkijkend niet in de sloot te rollen toch wat mooie en schattige bloemetjes gevonden die nu staan te prijken in mijn vaasjes en theepot! Ik word zoooo blij van bloemen :D! Ze beginnen al wel uit te vallen, dus ze zijn vast geen lang leven beschoren, maar tot die tijd geniet ik er dubbel van :D!



Voor meer bloemenpracht ga naar Veronique http://vipderoos.blogspot.com/

Liefs

15 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige Blog hebben jullie , ik ga jullie volgen :)
    Ben gek op roze en op bloemen , hoe bonter hoe beter !
    Mooie foto's !
    groetjes
    trudette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi dames,

    Van deze boeketjes, gebloemde vaasjes en kopjes word ik helemaal vrolijk!

    Lieve groet, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thanks voor je lieve reactie op mijn blog,even zeggen dat ik je bloemetje op woensdag heel leuk vind in die kleine vaasjes....geniet nog van een fijne avond....groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee nog méér bloemen! :)
    Deze zijn ook gaaf zeg...echte weidebloemetjes, ik hou ervan!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha ja we hebben onze blog dubbelop deze keer :D! Het was hilarisch, want Raag en ik zaten dus zonder dat we het van elkaar wisten bijna tegelijk een blogje te plaatsen, en hadden allebij het leuke idee om mee te doen met 'een bloemetje op woensdag'! Dus dubbelop bloemenpracht deze dag :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige bloemen in praqchtige vazen echt bloemenpracht hier!!!!
    Fijne week,

    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat een mooie vaasjes heb je zo bij elkaar zeg, pracht. Leuk hè die bloemetjes van langs de weg, eigenlijk zijn die het mooist zo lekker weelderig. Geniet ervan zolang het duurt.

    Liefs, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondanks dat je er niet zo lang van kan genieten blijven veldboeketten prachtig. Leuke foto's. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zo op de fiets en dan zo'n lief veldboeketje bij elkaar plukken
    Heel leuk gedaan zo in de vaasjes

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk!!! Het is soms nog mooier dan een degelijk bosje bloemen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O ik zie het al voor, die tour die je hebt gemaakt, voor een bloemetje, hihi. Erg Lief! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He wat gezellig. Dat is wel jammer van veldbloemen, dat ze zo snel verwelken. Eigenlijk moeten we er gewoon in het veld van genieten. :)
    x Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een gezellige foto,s!helemaal mijn smaak.
    mooie vaasjes en bloempjes.
    bedank voor jullie complimentje over mijn blog.
    ik ben al volger van jullie.
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen