dinsdag 5 maart 2013

DIY in the sun!

Vandaag is de warmste 5 maart ever! En daar heb ik na de cursus van mijn werk even een uurtje van genoten op mijn balkon!! 
Maar had niet echt de rust en toen ik door de keuken naar mij balkonnetje liep zag ik twee lege  knakworst blikjes staan en bedacht mij, daar moest ik nog wat mee doen! En het geluk was dat ik vorige week nog wat nieuwe masking tape-jes had gekocht!

Dus wat heb ik gebruikt:
- Masking tape en 2 blikjes



En heel veel ZON!


En dan krijg je hele gezellige zonnige blikjes waar je dan weer al je masking tape-jes in kan doen!



En hebben jullie ook nog kunnen genieten van de warmste 5 maart ever?

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Met masking tape kan je zulke leuke creaties maken.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaaa het was heerlijk weer vandaag,doet een mens goed en je hebt leuk ge-DIY't in de zon!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke DIY! Ik heb helaas niet zo veel kunnen genieten van de zon, alleen 20 minuutjes fietsen in de zon van school naar huis. Maar dat het überhaupt licht is, ik vind het heerlijk als ik 's ochtends op sta en het niet zo pikke donker meer is ☺
    Nog even een masking tape tip! Bij de action kun je nu 2 rolletjes krijgen voor 79 cent! Heb vandaag maar even 8 rolletjes opgehaald!

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Raag! En heerlijk...de eerste keer 'zonnen' op je balkon zeker?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom hier via via terecht. Wat een leuke en gezellige blog heb je. In m'n eigen huisje heb ik niet zoveel kleur omdat ik meer van de "stoere" stijl ben maar ik vind het heerlijk om te zien hoe gezellig het staat met al die mooie kleurtjes! Ik ga je blog volgen en natuurlijk ben je ook welkom om een kijkje te nemen op mijn blog! Groetjes Lisanne ( huisjeno56.blogspot.nl )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig al die gezellige tapejes!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen