maandag 16 april 2012

plaatjes plakken

Mijn muur boven de bank is nog errug kaal en ik ben nog aan het bedenken wat ik er boven wil hangen. Maar aangezien ik meestal wel enige bedenktijd nodig heb en ik mijn paps nodig hem om gaten in mijn muur te boren, dan nu maar even uitleven met plaatjes :)! Wat ideaal toch dat masking tape en ook nog eens leuk :)!



Hebben jullie nog wat leuks gedaan dit weekend? Raag is bij mij geweest, was errug gezellie! Lekker weer kringloops afgeslenterd en natuurlijk weer leuke meuk gekocht :)!

Liefs

12 opmerkingen:

  1. Beautiful wall collage of color.....you will have fun with this!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel gezellig uit!!
    En ook die kussens, leuk!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal gezellig hoor.Leef je maar lekker uit!!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou zeggen, houden zo, niets meer aan doen! Ziet er super leuk uit en eigen.
    xo
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja heerlijk he die masking tape. Ik gebruik het ook in grote hoeveelheden! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee om het zo te doen. De wand ziet er prachtig uit!

    Groetjes, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk zeg!!
    Enne.....wb die "MEUK" van de kringloop.......VERTEL!!!!!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En zo heb je toch een gezellige muur. Vergeet je niet de leuke meuk te laten zien ;))

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou.. wat mij betreft hoeft je pa niet meer te komen hoor! Jaaa.. voor het boren bedoel ik dan hè!!! 'k Vind 't errug leuk zo!!! Lfs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig ziet het er uit.
    ik heb een muurtje in de slaap kamer ook zo gemaakt.
    ik kan daar zo van genieten elke keer weer.
    liefs stip

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super zeg. niets meer aan doen, zo kun je nog eens veranderen.. en ziet er echt gaaf uit..

    groetjes natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. niks meer aan doen! ;) ja, hooguit er nog wat bijplakken #prachtigstukjemuur

    BeantwoordenVerwijderen