maandag 9 april 2012

My new Home Sweet Home

JOEHOEEEE ik ben verhuisd :)! Na 1,5 maand van alle vrije uurtjes spenderen aan het klussen is het dan toch af en zit ik vreselijk blij te zijn met mijn huisje :)! Mijn lieve familie en vrienden hebben geholpen om het zo mooi te maken, vooral mijn paps, zo fijn een handige kluspaps :)!

Hierbij wat foto's van mijn woonkamer! Mijn keuken en slaapkamer zijn nog in een lichtelijke staat van wanorde met verhuisdozen en al aangezien ik toch wel heeeel veel zooi heb en moet gaan bedenken waar ik alles neerzet ;)!   





De lieve collage heeft Heid gemaakt en Jolanda ik heb eindelijk je mooie hartje een plekje kunnen gegeven, helemaal leuk :)!

Nu ga ik snel jullie blogjes checken, want ik ben hier schandalig lang niet geweest door al dat klussen!

Liefs Fij

29 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Geniet ervan.
    Groetjes,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel geluk op je nieuwe stek-het ziet er heel sfeervol uit-mooi. xxx Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er heerlijk uit!! En dat uitzicht mag er ook wezen!! Enjoy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is prachtig!!

    Have fun!!

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!!! heel erg mooi! en je uitzicht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er idd heel fraai uit. Ik wens je veel geluk in je paleisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit zeg! Heerlijk je eigen plek zo... en dat uitzicht... super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er geweldig uit! Gefeliciteerd met je nieuwe plekje en veel geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeerrrrlijke plaatjes Fijtje! Ik ben verliefd op je stulp, you know!

    Dikke koes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful happy rooms, I love all the colors. Your newest follower from
    Alaska!
    Hugs,
    Chris :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een leuk nieuw huis heb je! Gefeliciteerd hoor!! Geniet er maar lekker van. Enne, ik ben ook soort van verhuisd. Kom je me daar ook gezellig volgen? Heb ook een geinige Give Away in het leven geroepen, vind je misschien leuk. Groetjesss!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Fija, van harte gefeliciteerd met je enige huisje en ik hoop dat je er heel gelukkig zult zijn! En wat handig zo'n handige pa!! En wat een prachtig behang is dat Pipbehang toch!! Ik word er elke keer zo vrolijk van en ik zie nu dat die groene variant ook enig is. Ik heb zelf de variant met de witte achtergrond in mijn knutselkamertje en daar ben ik nog elke dag heel blij mee! Het ziet er ontzettend leuk uit bij je en ik kan me helemaal voorstellen dat je supertrots bent op je huisje.
    Hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love your new home .......the wall paper and the white cupboard...dreamy!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een geweldig huis, kan me voorstellen dat je je er al meteen thuisvoelt. heerlijk al die pastelkleuren! veel geluk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heejj gefeliciteerd met je eigen plekje, heerlijk. Wat ziet het er allemaal onwijs mooi, fris en fleurig uit, gezellig en dan dat uitzicht ... fantastisch. Wat fijn ook zo'n klus vadertje :-) Heel veel geluk in je nieuwe stulpje enne leuk dattie hangt ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd! Wat ziet het er super gezellig uit zeg! die kleurtjes zoo vrolijk!
    fijne dagen
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een paleisje is het geworden....! En dat uitzicht! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan in je mooie eigen huisje. En ben benieuwd naar de rest van de rondleiding, als je verder op orde bent :-) Lieve groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd, en wat ziet dat er allemaal leuk uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat ziet er allemaal wel heel gaaf uit zeg!! Mooie kleurtjes allemaal.. gecombineerd met wit.. ♥♥♥!!! En dan nu genieten!! (op de verhuisdozen na.. misschien ;) (maar dozen uitpakken kan ook leuk zijn.. en dan zien wat er allemaal nog uit tevoorschijn komt!!!) ♥ groetjes, Herma Enne, natuurlijk gefEliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het ziet er supergezellig uit; geniet ervan! De rest krijgen we vast nog wel eens te zien, maar doe het maar lekker rustig aan...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow wat ziet het er mooi uit, heerlijk al die kleurtjes
    geniet er maar lekker van !!

    groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je nieuwe huis. Je hebt er zo te zien iets super moois van gemaakt! Ik kom even op je blog gluren via je zus. En ben gelijk volger geworden! Het ziet er helemaal leuk uit!
    Kom gerust terug gluren als je t leuk vindt!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. DAT ZIET ER GEZELLIG UIT BIJ JOU!!
    VEEL PLEZIER IN JE NIEUWE HUIS!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je geweldig leuke woning! Het ziet er zo leuk, lief en uitnodigend uit. Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat gaaf is je nieuwe huisje, zo gezellig, fleurig en fris!! (Fijn zo'n paps!)
    Geniet er maar lekker van!! (dat zou ik wel doen ;-))
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heerlijk zo'n nieuw huis, het ziet er top uit!
    Geniet ervan,

    Groetjes, Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. So beautiful, I love it.
    Lovely hugs
    Molly

    BeantwoordenVerwijderen