vrijdag 27 april 2012

Confession: I'm a beauty nerd

Okeej, ik moet toegeven, ik ben een echte beauty nerd! Make up is toch wel mijn specialiteit. Maar hier meer over, later! Maar wat er toe geeft geleid om deze confession te maken is: de glossybox! Elke maand krijg je een doosje (vaak oud roze) op gestuurd met 5 producten ( testers maar ook fullsize producten) die je kan testen. En alleen op het doosje ben ik al verliefd en hoe het is ingepakt! Deze maand kreeg ik hem voor het eerst.


Er zat een mascara van Yves saint laurent in, shampo van Kéraste, nagelag van Essie ( roze!!!!), wimperserum van Revitalsh en een body butter van H2o. Producten waar ik soms nog nooit iets van heb gehoord! Maar ik ga het testen!

Verder heb ik een heel leuk roze kistje gekocht bij de intratuin en mijn kamer weer eens veranderd, aangezien ik dezer maanden niet zo'n mooi huis krijg als Fij, moet ik het er nog even mee doen en maak ik er maar wat moois van!


Iedereen een super fijn weekend toegewenst en natuurlijk veel rommelmarkt plezier met koninginnedag!

8 opmerkingen:

  1. NAH JA!!! Zal ik je zeggen....eergisteren kwam de post een doosje van Glossybox bij mij afgeven, was voor twee deuren verder en die waren niet thuis..het maakte me nieuwsgierig en ik had me voorgenomen te gaan google wat dat was;)..leuk doosje...moet ik het mijne van weten natuurlijk...et voilá....ik hoef niet meer te googlen!!! Ik bedoel...ik JUIST googlen!

    Lekker weekend!

    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Raag, die Glossybox!! Moet je dan nog verslag doen hoe de producten bevallen?!

    Fijn Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoorde meer mensen er over. Het is dat ik zelf bijna geen make-up gebruik (bijna niet te doen, zeker in de zomer met m'n hooikoorts... dus ik heb maar geleerd mezelf mooi te vinden zonder ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er lekker uit die glossy box :-) en de rest van je plaatjes ook, er is vaak maar weinig voor nodig om iedere ruimte gezellig te maken en das hier weer helemaal gelukt.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een maandelijks verwen-doosje! Een heerlijk vooruitzicht die vrijmarkten op koninginnedag...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cool! Dat wil ik ook;-))) Fijne dagen! Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful blog! I love all the PINK!
    Looks like you have fun over here!
    xo
    deborah
    {the white chair}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So pretty....I love your little bits of joy. xoxox Hugs

    BeantwoordenVerwijderen