donderdag 24 november 2011

Happy

Sorry dames en misschien heren, maar fija heeft het wat druk en ik heb geen computer! Maar hier komt verandering in! Dit weekend wordt er een nieuwe laptop aangeschaft!:D JOEHOE!! Het was wel even lekker zonder computer, maar ik ben toch wel blij als ik straks zelf weer zo'n dingetje heb!:D Om mijn blijdschap met jullie te delen even wat leuke plaatjes van www.pinterest.com ! En ik hoop dat ik volgende week weer leuke blogjes kan maken voor jullie en ook weer tijd heb om te reageren!!










Liefs!!!

4 opmerkingen:

  1. Leuke plaatjes!! En eh... jullie post komt asap jullie kant op!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Raag, wordt wel tijd dat je weer achter een (maakt niet uit welke!!) computer springt hoor, want ik geniet altijd erg van je berichtjes!! Dusse...kom op met die laptop en gauw weer lekkere posten sturen!! Groetjes van je fan uit het westen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Happy Happy indeed ....these made me SMILE!!!

    BeantwoordenVerwijderen