donderdag 14 juli 2011

Lekker Schieten!

Ondank de omstandigheden heb ik toch al wat  foto's kunnen maken. Mijn moeder ligt nog steeds in het ziekenhuis en gelukkig zakt de koorts al wat. Maar nog niet genoeg om verder te gaan met herstellen.



Gelukkig is Lieve Fij lang geweest en hebben we wat kiekjes gemaakt!



Verder heb ik mijn kastje geverfd om mijn gedachte een beetje te verzetten.



Ook heb ik wat foto's bij mijn zus thuis gemaakt. Haar huis is strak en retro! Heel anders dan mijn smaak, maar wel leuk!



Liefs Raag

13 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes hoor!
    Sterkte met je moeder, hopelijk snel een stabiele en verbeterende situatie!!

    groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte met je moeder!!!!
    Prachtige foto's!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat was een heerlijke post.
    mooie foto's
    ik wil je heel veel liefs en beterschap toe wensen met je Moeder.
    dat ze maar snel mag herstellen
    Liefs en een heel fijn weekend Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap voor je mama,ik heb weer genoten v je heerlijke kiekjes,ben dol op waslijntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi heel veel sterkte met je moeder ik hoop dat binnen kort weer wat opknapt liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je foto's zijn heerlijke plaatjes geworden en ik ben blij te horen dat de koorts iets zakt heel veel sterkte met je mams en ik duim, irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed bezig Raag, schitterende foto's en ja kastje is toppp geworden!! Sterkte met je mams!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Krachtig hoor dat je in tijden van zorg om je moeder je zinnen zo positief verzet! Goed weekend!
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ten eerste: superveel positieve gezondsheidswensen jouw kant op! Daar gaat het om, dat je gezond bent en goed in je vel zit. Veel sterkte!
    En verder, mooi stel zijn jullie haha. Prachtige meiden. Veel geluk de komende tijd en vooral: veel gezondheid.
    x
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie post weer, jullie maken het altijd zo gezellig! Hopelijk gaat het snel beter met je moeder! Sterkte!!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's zeg! Heb ervan genoten. Hopelijk knapt je moeder snel op zeg! Dit is wel zenuwslopend zeg. Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kastje zeg, vind het altijd leuk om 'oude' meubeltjes na een transformatie te zien schitteren!
    En bij je zus vind ik de canvasjes leuk, grappig hoe ze daar hangen :)

    Liefs Samira

    BeantwoordenVerwijderen