zondag 23 juni 2013

Fine places in the house

Ken je dat, van die plekjes in huis was je echt even lekker kan zitten? Nee, ik bedoel niet de wc;)

Nou ik heb een top 3 samen gesteld van mijn favo zit plekjes!

Op nummer 3, staat deze stoel! Deze stoel heb ik een aantal jaren geleden gekregen. Deze stoel stond ook al in mijn kamer in mijn studententijd. Altijd als Fij dan even kwam beppe zat ze in de stoel! Nu staat hij voor het raam en op de momenten dat ik op iemand moet wachten of ik een huis vol visite heb, zit ik het liefs op deze stoel! Ik kan dan lekker naar buiten kijken en als ik op moet staan, dan gaat dat makkelijk, want het is een hoge stoel!


Op nummer 2 de balkonstoel! Ja dit spreekt voor zich. Zodra de zon schijnt, zit ik op deze stoel!:D Begrijpelijk toch? 


*tromgeroffel* 

En op nummer 1, DE BANK!!! Wat zit ik graag in dit hoekje!:D Heerlijk lekker tv kijken, internetten of wat lezen. De plek na een dag werken waar ik lekker mijn schoenen uit doe!



Wat is jou favoriete plek om lekker te zitten?

4 opmerkingen:

  1. Je favoriete plekjes zien er goed uit! Mijn favoriete plek is met een stoel op balkon tussen de bloemen :-)

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat een lekkere plekjes om te zitten zeg!
    Mijn favoriete plekje in ons huisje is aan onze lekkere grote eettafel doe er echt alles aan, lezen, internetten, lekker eten (natuurlijk haha) high tea-en....enz. heerlijk!

    Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!! Ziet er heerlijk uit! BIj mij ook de bank; het hoekje van de hoekbank..mmm :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!! Alle plekjes zien er ontzettend gezellig uit. Ik vind het tafeltje op de eerste foto ook zo mooi! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen