dinsdag 25 juni 2013

A pink beauty scene congratulation

Ik weet, we zijn nou niet echt een blog die gaat over beauty zaken, maar toch houd ik hier wel heel erg van. Elke dag kijk ik op beauty sites en leer ik steeds meer leuke weetjes over make up en huisverzorging. 

Mijn favoriete site is die van Beautyscene. Echt een leuke site die dure merken en drug store merken aan prijst en test! Nou is Debbie, de maker van de site, deze week jarig geweest en hierbij wil ik haar nog even feliciteren! Gefeliciteerd! Ze heeft ergens gezegd hou oud ze was geworden, maar dat is haar niet aan te zien!:D Vooral haar wekelijkse filmpjes kijk ik altijd met veel plezier!

Maar dit heeft mij geinspireerd om zelf eens een beautyblogje te schrijven! En de mijne gaat over lipstick! Iets wat ik steeds vaker draag. Ik geef hier kleine reviews bij, maar niet zo professioneel als de echte beautybloggers:D


De eerste is van Rimmel, deze heet SHAKE-UP PINK. Een roze matte kleur en hij ruikt naar meloen, een geur waar ik altijd een beetje misselijk van word. Maar de geur verdwijnt al snel. Omdat deze lipstick mat is, voelt hij droog op de lippen. Maar dat vind ik niet erg. En ja...hij is gebroken!:(


Dit kleurtje is erg leuk! Deze lipstick is van Catrice en heet PINKADILLY CIRCUS. Deze ruikt lekker zoet en smeert lekker. Hij is erg roomig en blijft prima zitten. 


Deze lipstick is van de Glossybox en heet GLOSSY PINK. Echt een mooie kleur. Eigenlijk kan deze kleur altijd! Hij is lekker roomig en blijft goed zitten. Alleen de geur, echt een smink geur. Maar vooruit:D


Deze van Catrice heb ik nog maar een paar dagen. Hij heet MATT ABOUT PINK. Deze kleur is mat en droogt je lippen toch een beetje uit. De geur is net als de andere van Catrice een snoepjes geur! Echt een leuk kleurtje voor deze zomer. 


Deze laatste is een Long lasting lipglos van Essence. Deze heet ME & MY ICECREAM. Valt het je ook op dat hier het woord PINK niet in voorkomt!? Jammer hor:D Maar ik ben niet echt groot fan van lipgloss, maar deze is wel leuk! Niet super opvallend maar toch aanwezig. Er zit een glitter in en hij ruikt ook naar snoepjes. Hij blijft inderdaad best lang en goed zitten. 


Zo, nu zijn jullie ook weer op de hoogte van alle lipkleuren van één van de Pinkhouseladies!:D

Had ik jullie al verteld dat als ik Debbie van Beautyscence zou feliciteren is een mooi pakket zou kunnen winnen?? Leuke combinatie toch?

Gebruiken jullie ook lipstick en wat is jou favoriet!?

1 opmerking:

  1. This is so fun....I always wear pink lipstick! Thanks for sharing. xoxo Hope your Summer is blessed so far.

    BeantwoordenVerwijderen