dinsdag 21 augustus 2012

Daar komt de bruid!

Ja ik hoor jullie denken...weer een blogje over trouwen? Ik kan er ook niks aan doen dat er in mijn vriendengroep een marry-boom is:D Maar ze zijn nu bijna allemaal getrouwd! Nog 1 stel en 1 vrijgezel! en natuurlijk Fij en ik nog!!:D Mocht het ooit zover komen, dan worden dat vast echte pink-bruiloften.


Maar mijn oudfit, haar en make-up heb ik allemaal op orde, dus ik kan beginnen aan het feest!:D Maar eerst moeten de toekomstige bruid en bruidegom hun vrijgezellefeesten nog overleven! Altijd spannend! Ik wens J en L natuurlijk heel veel succes in de laaste voorbereidingen! 

4 opmerkingen:

  1. Bruiloft blijven leuk, vooral van lieve vrienden, toch!! Ik wens je (jullie) alvast een heel fijne dag toe! Liefs, Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk toch zoveel bruiloften van vrienden. Mooie collage heb je gemaakt! veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, ik heb ook zo'n zin in weer eens een bruiloft...helemaal na het lezen van jouw berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi he om je vrienden zo gelukkig te zien op hun dag? Geniet ervan! :)

    BeantwoordenVerwijderen