vrijdag 25 oktober 2013

Herfst-ziek

Helaas werd ik deze week geveld voor een buikgriepje! Eerste 2 dagen was niet zo leuk, maar de 2 uitrust dagen erna, waren goed te doen. Door rustig aan te doen, kom je ver. Rustig hobbyen in huis en zie het resultaat!


*Mijn raamkooi herfstproef gemaakt.
* Mijn takkie in de hoek!
* En ik heb potjes versierd waar kaarsjes in kunnen, gezellig voor de donkere avonden.



* Mijn kaarsen in een blik gedaan, dat schijnt modern te zijn;) En zeg zelf, dat ziet er gezellig uit!
* En ouderwets bestek gepoetst. Wat een stink lucht, om misselijk van te worden. Ik heb nog meer van dit bestek, maar na 15 stuks was ik het zat!

Wat doen jullie als jullie ziek zijn? Natuurlijk eerst in bed liggen, maar wat als je al een beetje aan het opknappen ben?

5 opmerkingen:

  1. wat een gezelligheid, ik bedoel al die leuke dingen die hebt bedacht en gemaakt, zeer zeker niet je buikgriep...het heerst enorm...net een dominospel, de ene na het andere...gewoon uitzieken en rustig aan doen, he . liefs agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk voel je je inmiddels weer helemaal goed.
    Je hebt je huis gezellig en knus gemaakt, erg leuk.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Me encanta vuestro blog!!!!
    Os sigo.

    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt flink wat leuke dingetjes gemaakt! Hopelijk ben je nu weer wat opgeknapt. Als ik ziek ben hang ik meestal wat op de bank met een tijdschrift of een leuk boek. Of ik kijk een filmpje.
    Fijn weekend!

    x Margriet

    BeantwoordenVerwijderen