dinsdag 13 november 2012

Een eigen huis, een plek onder de zon!

JEEEHHHHH!!!! Ik ga verhuizen!!:D Ik kan echt al dagen niet slapen, omdat ik heel mijn huis aan het inrichten ben! *gaap*
 
Mijn ideeën wil ik alvast met jullie delen! Ik ben foto's gemaakt van de kleuren die ik in mijn huisje wil, maar de foto's vallen tegen bij de werkelijkheid!:D Maar dan krijg je wel een beetje een idee!
 
 
Verder mijn gordijnen en bank!
 
 
Verder ga ik het huis decoreren met bloemen en bloemen en al mijn meuk! En geloof mij, dat ik genoeg:D
 
Na de kerst krijg ik de sleutel en wil nog voor oud en nieuw verhuizen, gelukkig hoeft er bijna niks te gebeuren in het huis en kan er zowiezo slapen, douchen en eten! Meer heb ik niet nodig. En terwijl ik er woon, schilder ik op mijn gemak de kasten even wit en de muren een kleurtje!:D
 
Fijne week verder!!

17 opmerkingen:

  1. Wat keuk zeg, je eigen plekje! Geniet er maar van dat alles nog roze en zulks kan, tot er ooit misschien wel een stoere vent bij komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk! Ik denk stiekem ook wel eens na over hoe ik mijn huis later zou inrichten. ;) Veel plezier!!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor je! Geniet van de voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk voor je! Lijkt me geweldig, je eigen huis inrichten :)
    Ik ben benieuwd hoe het wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Raag, zo leuk voor je! Geweldige kleurtjes! Ben heeelll benieuwd...kom het resultaat wel een keer bewonderen. Geniet van de voorpret!!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joehoe! Wat fijn! Wat heerlijk om naar uit te kijken! Verheug me erg op de foto's!!

    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voorpret is heerlijk, je eigen huisje is fantastisch!!
    Mooie kleuren.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!! Mooie kleurtjes! Verheug me op het dagelijkse fotoverslag...;-)
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk en spannend!! Geniet ervan... Wel slapen hoor ;) !
    Groetjes Lies (theemutsss.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heej gefeliciteerd, wat leuk zeg. Kan me voorstellen dat je er niet van kan slapen, heb ik ook wel eens last van ;-) vooral niet te veel leuke blogjes kijken voor slapen gaan :-)) Veel plezier in ieder geval met het uitzoeken van alles.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk Gefeliciteerd met je nieuwe huis. Ben benieuwd hoe je het allemaal gaat stylen en uitvoeren, Suc6.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What fun...a new house to go to. You will have so much decorating joy. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! Wat heerlijk! En zo herkenbaar.. je hele huis (re)stylen in je fantasie! :-) Veel plezier met de werkelijkheid!

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    PS Op dit moment een Storebror giveaway op mijn blog. Misschien leuk om mee te doen?! Voor je nieuwe huis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Alleen de voorpret is al leuk, ben benieuwd naar de foto's...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. My favourite colour after blue....
    you have a lovely blog ladies! and i am your newest follower,
    daisy j x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk. Heel veel plezier met alle voorbereidingen.

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen