woensdag 28 december 2011

Relaxing and dreaming

Hoe waren jullie kerstdagen? Genoten van lekker eten en gezelligheid met familie? Mijn kerstdagen waren heerlijk, gezellig met familie, mooie kerkdiensten, gezelligheid met vrienden en natuurlijk heerlijk gegeten :D! Mijn lieve zus Heid van Wit en Bont heeft een mooi blogje gemaakt van onze kerst met de family :D! 

Ik ben nu maar liters groene thee aan het drinken en fruit aan het eten om mijn lichaam een beetje te zuiveren van al het vette lekkers ;)!
Deze week heb ik heerlijk vakantie, dus lekker relaxen, uitslapen, lekker een boek uit lezen tot 2uur s'nachts :D! I love it!


En donderdag komt lieve Raag logeren, joehoeeeee :D! Vrijdagochtend gaat Raag mee kijken naar een huurhuisje waar ik op gereageerd heb, owww ik ben zoooo benieuwd en heb er zooo veel zin in :D! En ik vind het vreselijk leuk dat Raag mee gaat :D! Misschien is het wel helemaal niets, maar toch leuk om alvast wat te dromen over inrichting etc. :D! Dus ik ben Pinterest weer eens gaan afstruinen voor mooie plaatjes :D!   


Hebben jullie ook nog vakantie, of alweer druk aan het werk?

Liefs

9 opmerkingen:

  1. helaas maar 1 dagje vrij maar wel een dagje die ik lekker op mijn eigen manier invul..lekker lui dus...kerst was heerlijk en nu op naar oud en nieuw. wat een heerlijke fotos heb je erop gezet..zwijmel,,,succes met je huisje...en fijn uiteinde!!!
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heejjj, hahaha o dat vette lekkers hè. Ik begin 2 januari pas (en natuurlijk daarna iedere maandag :-) Hoe erg. Heerlijk dat je een mooie kerst hebt gehad. Hier was het ook gezellie met veel familie en vrienden, wel drukjes maar leuk.
    Nu is m'n vent nog lekker een weekje vrij en dat vind ik altijd helemaal top, nog even flink genieten. Geniet jij ook lekker van je vrije daagjes, wat is dat heerlijk hè om een goed boek te hebben. Eerlijk gezegd lees ik er expres niet zo veel want dan ben ik zoooo'n slechte huisvrouw :-)
    Nu op naar het eindejaar, dat vieren we gezellig met Heppie Hermpie en d'd vent en kids :-)
    Veel plezier ook trouwens met het kijken naar een nieuw huisje, lekker fantaseren :-)

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh spannend een nieuw huisje. Nou, met de inrichting gaat het in ieder geval goedkomen dat weet ik zeker! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een spannende periode ga je tegemoet. Ik hoop dat het je gaat lukken om het huisje te bemachtigen! Veel plezier deze week en succes...en een mooi 2012!!!

    Lieve groetjes,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas geen vakantie... Wat een heerlijk vooruitzicht, een eigen huisje en aan inspiratie geen gebrek! Veel plezier deze week met Raag.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. what beautiful, inspiring images...that pink kitchen!!! dreamy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, helaas ben ik aan het werk (nog één dagje gelukkig, morgen vrij), mijn lief heeft wel vakantie (grr, jaloers!). Kerst was rustig, gelukkig ;-) Ik zit ook aan de groene thee hoor, véél te veel chocolade traktaties de laatste tijd (burp). Veel plezier met het kijken naar je huurhuisje (ik vrees alleen dat er geen louvre deurtjes in zullen zitten, haha).
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi en bedankt voor je lieve reactie.Mooie selectie van foto's hoor....
    Goed 2012
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Fija,
    wat ontzettend spannend en leuk dat je met een eigen nieuwe plek bezig bent en ik hoop voor je dat het een leuk huisje is en dat je er je eigen mooie plekje van kunt maken! Dat is toch ook heerlijk om bij weg te dromen, die dromen zijn al helemaal leuk op zich!! En gezellig dat Raag bij je komt, jullie hebben het erg leuk samen en dat is heel waardevol, dus geniet ervan! En een fijne jaarwisseling en weer een heerlijk blogjaar toegewenst! Groetjes, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen