donderdag 12 september 2013

Zon, zee en tent!

Nou heeft onze lieve Fij jullie allemaal al een klein beetje verteld over onze heerlijke vakantie. Maar ik wil jullie gewoon allemaal even meenemen naar onze zonnige vakantie. Ik lees op sommige blogs dat ze al toe zijn aan de herfst en er toch al een beetje van genieten, maar dat heb ik niet echt. Daarom even wat zon in regenachtig Nederland



We hebben 3 stadjes bezocht, Toulon, Saint tropez en Hyers. 




Dit is in Toulon, leuk klein stadje. Echt heel gezellig! We hebben er lekker gegeten en het was Jazz week, dus hadden we er een muziekje bij.



Toen naar Saint Tropez. We waande ons even in luxe. Grote boten, luxe auto's en merken als Chanel en Dior. Leuk om een keer gezien te hebben. Wij vonden vooral de stad erg mooi!



We zijn natuurlijk met de tent geweest, erg gezellig. Maar ook veel beesten. Als je goed op de vlaggenlijn en de boom kijkt zie je ze! De vlaggenlijn maakte deze vakantie het zeker tot een feest:D

Iemand nog tips voor mijn herfst dip?

2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vakantiefoto's. Gewoon vaak naar kijken, dan gaat die herfstdip vanzelf wel weg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh I am loving your shoes! Looks like your are having some very stylish camping fun. Thank you for always visiting me...happy weekend.

    BeantwoordenVerwijderen